Delegació a Barcelona de diarioabierto.es

diarioabierto.es, diari digital d’informació econòmica i opinió, busca dia a dia fer a la xarxa un periodisme professional i interactiu. Cerca més la qualitat que la quantitat, la influència que la mera difusió, i per això apostem per un periodisme rigorós, contrastat i veraç, lluny del groguisme o la banalitat. I això els ha proporcionat un target d’usuaris exigents i influents, més importants per diarioabierto.es pels que són que per quants són.

A més d’informacions sobre economia, desenvolupa altres àrees d’informació contigües i d’interès per als nostres usuaris, majoritàriament del segment Premium. Hi ha seccions destacades i amb un alt seguiment, de motor, viatges, oci, tecnologia, ciència …

Diarioabierto.es és interactiu, perquè és la seva essència com a mitjà digital, però no a qualsevol preu. Edita tots els comentaris a les nostres notícies i articles, rebutjant l’insult, la desqualificació o les foteses, allunyant així del seu públic a un ampli nombre d’usuaris que només busquen això.

 

Redacció: 

Fundat i elaborat per un equip de professionals del sector , econòmic : Salvador Arancibia , Rodolfo Serrano , Roberto Sants i Amancio Fernández, a BCN Content Factory mantenim una activa Delegació a Catalunya, encapçalada per Juan Carlos Valero i Dayana García Blas. La redacció central a Madrid la formen veterans periodistes especialitzats: Miguel Ángel Valero, Ángel García Moreno, Tania Juanes, Maite Vázquez , Miguel Larrañaga , Adoració Delgado, Luis Martínez del Amo, Luis García, Màxim Morón, Susana de Pablos, Carmela Díaz, Lucía Martín, Marta Villalba, Josep Orta, Luis Deu, Carmen Duerto, Irene Fernández Ruiz, Germán hora, Luis Picabia, Daniel Serrano, Joaquín Pérez Azaustre, …

Amb més de sis anys de trajectòria a la xarxa, diarioabierto.es ofereix informacions econòmiques pròpies costat de les notícies d’última hora, així com opinions d’experts en diverses matèries , des economia a política, passant per mercat laboral, borsa, cultura o parlament, així com seccions dedicades a inversió , gestió , univers digital, tecnologia, assegurances … i altres d’interès per als seus usuaris que va dia a dia desenvolupant.

Al costat d’això diarioabierto.es dedica també un espai significatiu a temes propis de motor, oci, cultura , ciència i investigació, música, art , luxe i famosos , que formen part de l’àrea que anomenen Vida amb Estil . Amb ella, pretén complementar la seva oferta d’informació amb aquestes altres notícies i suggeriments.

Els usuaris de diarioabierto.es són majoritàriament del segment Premium, d’alt nivell adquisitiu, formació superior, executius mitjans i alts, professionals i empresaris , amb un alt índex de fidelitat a diarioabierto.es, i que per tant són un públic objectiu d’alt interès per crear marca i reputació, alhora, que potencials usuaris i consumidors de productes d’inversió , financers , assegurances, tecnologia, viatges, luxe, … com ho corrobora la permanència de publicitat i patrocini en diarioabierto.es de les principals marques i empreses .

Visites:

Usuaris únics : més de 150.000. Impressions: 550.000. Temps de permanència: Al voltant de set minuts.

Perfil d’usuaris:

  • Igualtat de lectors entre homes i dones
  • Majoria entre 25 i 55 anys
  • Segment premium: alt nivell de formació i poder adquisitiu
  • Executius mitjà i alt nivell, professionals liberals i del món empresarial i acadèmic

Anunciants i patrocinis:

Des del seu naixement diarioabierto.es ha comptat amb les principals companyies de referència com El Corte Inglés, Telefónica, Banco de Santander, Mapfre, BBVA, Vodafone, Iberia, La Caixa, Orange, DKV, Banesto, FCC,  Iberdrola, Popular, Renault, Mercedes i diverses institucions públiques.

Links de les nostres noticies a diarioabierto.es (de menys antics a més actuals):
Anuncios
Esta entrada fue publicada en economia, periodismo. Guarda el enlace permanente.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s